تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور آنکارا
برگزار کننده تور ترکیه و تور استانبول و تور آنکارا و تور آنتالیا.

 وقت سفارت آمریکا در آنکارا

 وقت مصاحبه جهت دریافت ویزا ازسفارت آمریکا بصورت محدود و در ابتدای هر ماه برای ماه های بعدی داده می شود. با توجه به توصیه خود وزارت امور خارجه، حداقل مدت زمانی که می بایست قیل از تاریخ سفر برای ویزا اقدام شود 4 ماه می باشد، ولی با توجه به محدود بودن تعداد ویزاهای هر ماه و اینکه ممکن است درخواست برای گرفتن وقت سفارت دو سه ماه به طول بیانجامد، و با در نظر گرفتن اینکه اکثر مراجعه کنندگان بعد از مصاحبه نیاز به مراحل اداری اضافی از طرف وزارت امور خارجه خواهند داشت، توصیه می نمائیم حداقل 6 ماه قبل از تاریخ سفر برای درخواست وقت سفارت اقدام شود. ما سعی خواهیم کرد تا برای عزیزانی که شما معرفی می نمائید وقت سفارت درخواست نمائیم. برای هر متقاضی، ما به مدت سه ماه متوالی از اولین ماه ممکن برای گرفتن وقت سفارت، جهت درخواست اقدام خواهیم نمود و سعی خواهیم کرد در یکی از روزهای کاری سفارت آمریکا در طول بازه سه ماه متوالی از اولین ماه ممکن وقت سفارت اخذ نمائیم. وقت های سفارت گرفته شده، بلافاصله بعد از دریافت به شما اطلاع داده خواهند شد. 

قیمت پکیج ما به ازای هر نفر250 دلار آمریکا می باشد، که پکیج شامل گرفتن وقت سفارت، پرداخت 30 دلار از بابت درخواست وقت سفارت، رزرو هتل با قیمت مناسب ، ترانسفر هتل به سفارت و بالعکس، ، همراهی و کمک به متقاضی برای واریز پول (160 دلار) به حساب سفارت در بانک و دریافت رسید بانکی و ارائه مشاوره لازم می باشد، که به جز هزینه هتل و مبلغ واریزی به حساب بانکی سفارت، که جدا از قیمت پکیج می باشند، بقیه خدمات اشاره شده، جزو پکیج بوده و در قیمت داده شده برای پکیج منظور گردیده است.
برای متقاضیان وقت سفارت، بعد از پر کردن فرم مخصوص مشخصات متقاضی که در پایین مطلب قرار داده شده است و واریزهزینه پکیج، و ارسال فرم تکمیل شده به آدرس ایمیل ما، متقاضی وقت سفارت در لیست درخواست وقت سفارت قرار داده خواهد شد. در صورتی که ما نتوانیم وقت سفارت را در بازه زمانی مشخص شده (سه ماه از اولین تاریخ ممکن برای دریافت وقت سفارت) اخذ نمائیم، مبلغ دریافتی از بابت پکیج را بصورت کامل به شما استرداد خواهیم نمود.
در صورت تمایل به اخذ وقت سفارت فوری، می بایست با مسئول مربوطه، مستقیما با شماره تلفن همراه 09123990141 تماس حاصل فرموده و در خصوص امکان یا عدم امکان اخذ وقت سفارت فوری و شرایط آن از ایشان سوال نمائید.
 
درصورت داشتن هر سوالی، خرسند از پاسخگوئی خواهیم بود.


ارسال توسط تور ترکیه

صفحه قبل 1 صفحه بعد